-->

Lanka Gossip Girl - Gossip Lanka News

Lanka Gossip Girl - Gossip Lanka News only from Lanka Gossip Girl Daily Gossip Lanka Hot and fast news Sri lanka news Sri Lanka Hot Sinhala news

ads

T R E N D I N G

Lata Pata - Gossip Lanka

Ad

English Edition

Gossip Lanka More

neomq u[af[dla‌ld fm;sj, ma,dia‌ála‌ wvx.= njg úYd, lg l;djla myq.shldf,a me;srekd'
u[af[dla‌ld ú;rla fkfjhs' úúo nhsÜia j¾. i|ydo tajd nÈk w;r;=r ma,dia‌ála‌ fnda;,hla tl;= lrkjd lshd l;djla .shd'

fukak tys we;a; ke;a;​

neomq u[af[dla‌ldld fm;sj, ma,dia‌ála‌ wvx.= njg Èh;a jQ idjoH m%pdrhla‌ ksid ia‌jhx /lshdjla‌ f,i tlS l¾udka;h lrk úYd, msßilf.a Ôjfkdamdhg oeä ;¾ckhla‌ t,a, ù we;'


lsisÿ ffjoH m¾fhaIKdh;khla‌ tjekakla‌ ;yjqrelr keye' ma,dia‌ála‌ iu. u[af[dla‌ldld ne§u l< fkdyels fohla‌ hEhs Tjqyq ;jÿrg;a i|yka lr;s'

fuu l¾udka;fha úYd, msßila‌ ksr;j isák neúka we;euqka nexl= Kh mjd ,ndf.k tlS jHdmdr wrnd ;sfí'

jir .Kkdjla‌ ;sia‌fia wfma rfÜ neomq u[af[dla‌ldld jHdmdrh mej;sh tfy;a fujka wNQ; fpdaokdjla‌ t,a, jQfha ke;' tjkakla‌ we;akï ikd: lrk f,i wm wNsfhda. lrkjd hEhs Tjqyq m%ldY l<y'

fï idjoH m%pdrh ksid ish Ôjfkdamdh lvd jeàu .ek Tõyq wud;H mdG,S pïmsl rKjl uy;d fj; meñKs,s lrñka ta .ek úu¾Ykhla‌ lrkakehs b,a,d we;'

wms ´kEu fõ,djl kshu u[af[dla‌ldld fm;s *dïThs,aj,ska neo fmkakqï lsÍug;a ma,dia‌ála‌ oud ne§ug fkdyels nj;a fmkakqï lsÍug;a ,Eia‌;shs hEhs tu ia‌jhx /lshdfõ kshq;= jQfjda mejiQy'

Share this Post Share to Facebook

Gossip Lanka - eThalaya

Wonder Discovery

Photos